Wednesday, January 12, 2011

handphone baru !


hahahaha~ thanks to anis zainudin,,akhir aku bukak gak blog aku yg tga berhabuk + labah-labah yg tga buat sarang n telah menjadi sebuah rumah antu ! umm,,,happy new year...wlaupun terlambat,,tpi masih sempat kan?? btul x?? kan? kan? um,,this new year, aku guna handphone baru kowt ! semua nie x dirancang pun sebenarnye ^^ it's happened by itself...memule bercadang nak beli polaraid kamera yg macm aku post sebelom nie,,then,,mase nk beli akk aku g mgasut aku lak 2,,dye kap dripada aku beli kamera 2,,bek aku beli handphone baru,,then,,aku pun pk2 balek,,mmg btul pun ! hp aku dah la selalu hang,,saje je kan nk bwat aku geram...then,,lepas survay bbrape kedai,,,akhirnye aku beli la hp nokia c5-o3...mcm pelik je...coz hp 2 touch skrin kot...aku nie mne la reti sgt,,so....aku tekan2 jela...nie la gmbo dye ! kat sebelah kiri 2~ kekeke^^

No comments:

Post a Comment